COMARCH ERP MODUŁY

Fakturowanie

Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie: faktury sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych), faktury zakupu, faktury korygującej i Pro Forma, faktury zaliczkowej, oraz paragonu.

Moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Moduł Kasa/Bank zawiera kompletne dane o ruchu środków pieniężnych w przedsiębiorstwie w postaci bieżących analiz wpływów i wydatków oraz precyzyjnych prognoz przepływu środków pieniężnych.

Handel z magazynem

Comarch ERP Optima Handel został stworzony do pomocy w fakturowaniu i obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy i pozwala na efektywniejsze jej działanie.

Comarch ERP Optima Detal to specjalnie zaprojektowana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch ERP Optima i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czyni z Comarch ERP Optima Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie.

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową. Umożliwia on: obsługę zleceń firm serwisowych, harmonogramowanie zadań, automatyczne fakturowanie zleceń, rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

Comarch ERP e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenie własnego sklepu internetowego. e-Sklep wyróżnia: pełna integracja z Comarch ERP Optima, automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarów, integracja z serwisem aukcyjnym Allegro, internetowa galerią handlową iMall24, porównywarkami cen oraz serwisami płatności online, sprzedaż równolegle poprzez najpopularniejszy portal społecznościowy Facebook, statystyki i dokładne raporty sprzedażowe, skuteczne pozycjonowanie w Google,

Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wystawić każdy użytkownik Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na iMall24 są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

Comarch ERP Mobilny Sprzedawca to sprawna obsługa klienta dzięki historii podpowiedzi dotychczasowych transakcji, aktualnych promocji i rabatów, dostępności towarów, zobowiązań lub należności,możliwość wydruku na miejscu u klienta dokumentów (np. faktury lub przyjęcia gotówki za towar).

Sprzedaż w internecie

Comarch ERP e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenie własnego sklepu internetowego. e-Sklep wyróżnia: pełna integracja z Comarch ERP Optima, automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarów, integracja z serwisem aukcyjnym Allegro, internetowa galerią handlową iMall24, porównywarkami cen oraz serwisami płatności online, sprzedaż równolegle poprzez najpopularniejszy portal społecznościowy Facebook, statystyki i dokładne raporty sprzedażowe, skuteczne pozycjonowanie w Google,

Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wystawić każdy użytkownik Comarch Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na iMall24 są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

Serwis

Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Został zaprojektowany tak, aby zminimalizować czas, jaki jest poświęcany na obsługę formalną zleceń. Wprowadzone funkcjonalności to również szereg ułatwień także dla zaplecza warsztatu.

Aplikacja dedykowana jest firmom zajmującym się różnorodną działalnością serwisową: serwisy samochodowe, komputerowe, RTV/AGD, narciarskie itp. Serwisanci wykorzystujący  moduł  nie tylko usprawnią samą ewidencję zleceń, ale również lepiej zorganizują swoją pracę.

CRM

Duża konkurencyjność na rynku MSP wymaga od przedsiębiorców wysokiej jakości obsługi klientów, szybkiego kojarzenia zdarzeń i gromadzenia informacji na temat otoczenia. Planowanie kontaktów, ewidencjonowanie przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych oraz przydzielanie zadań pracownikom – to czynności konieczne, aby właściwie zarządzać kontaktami z klientami.

Potrzeby w zakresie CRM zależą od wielkości firmy, jak i specyfiki jej działania, dlatego moduł Comarch ERP Optima CRM obejmuje  procesy o różnym zaawansowaniu:

  • rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.),
  • harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),
  • ustalanie procedur obsługi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe),
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotów,
  • obsługę firmowe skrzynki poczty elektronicznej,
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

Księgowość Kadry i Płace

Comarch ERP Optima obsługuje wszystkie formy księgowości od ryczałtu i książki przychodów i rozchodów, aż po pełną księgowość. Dla firm, które chcą kompleksowo obsłużyć wszystkie rozliczenia  przygotowaliśmy rozwiązania dla środków trwałych i rozliczeń z pracownikami.

Książka przychodów i Rozchodów oraz ryczałt

Comarch ERP Optima Księga Podatkowa obejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

Pełna księgowość

Comarch ERP Optima Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.

Środki trwałe

Comarch ERP Optima Środki trwałe pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Dzięki modułowi możliwe jest tworzenie planów amortyzacji, automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, rejestrowanie historii środka trwałego.

Kadry i płace

Comarch ERP Optima Kadry i Płace umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowopłacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz: współpracuje z programem Płatnik, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki ZUS i deklaracje, zapewnia obsługę korekt list płac, umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US.

Rozwiązania dla Biur Rachunkowych

Comarch ERP Optima to rozwiązanie, z którym usprawnisz proces zarządzania Twoim biurem rachunkowym lub kancelarią doradztwa podatkowego oraz przyspieszysz obsługę klientów.

Comarch ERP Optima uzyskał Certyfikat zgodności z Ustawą o Rachunkowości

Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania. Dostępne są moduły do obsługi Księgi Podatkowej, Księgi Handlowej, Środków Trwałych, Kadr i Płac a ponad to:

Analizy Business Intelligence dla Biura Rachunkowego

Internetowa Wymiana Dokumentów

Społeczność Biur Rachunkowych

 

 

Zarządzanie, Analizy i Raportowanie

 Analizy Business Intelligence

W każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do prawie 100 najpotrzebniejszych raportów o działalności całej firmy. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w systemie danych. Dane przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które dzięki technologii in-memory można dowolnie modyfikować nie czekając na odświeżenie danych.

CRM – Zarządzanie Relacjami z Klientami

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

Obieg Dokumentów

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.

Pulpit Menadżera

Comarch ERP Optima Pulpit Menadżera to narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia: dostęp do informacji o firmie poprzez Internet, stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach, gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach, bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych. Korzystając z urządzeń mobilnych (palmtop, smartphone) i aplikacji Mobilny Menadżer, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.